>  Destinatii   >  Africa   >  Cele mai cele experiente cu animale salbatice pe care le-am trait impreuna cu copiii

Copiii fata in fata cu pinguinii in Cape Peninsula, Africa de Sud

In jurul Cape Town, in periplul nostru de doua saptamani prin Africa de Sud, am gasit 2 colonii de pinguini dragalasi, un adevarat regal al intalnirilor cu animalele salbatice, si o experienta de neuitat pentru copiii nostri. Citeste mai multe despre plimbarile noastre timp de o saptamana prin Cape Town si in jurul sau.

Galapagos, testoasele gigant, iguane si foci fara numar – intalniri salbatice de neratat

Insulele Galapagos sunt cu adevarat un loc unic pe pamant, prin varietatea faunei salbatice, dar si a peisajelor frumoase. Noi am stat doar 4 zile, mult, mult prea putin, si de cand am urcat in avion sa ne intoarcem pe continent, am promis ca vom reveni! Citeste despre tot ce am facut si ce animale am intalnit pe Insulele Galapagos!

In vizita la ursii de la Libearty, sanctuarul de ursi de la Zarnesti

Am fost doar cu Lucas la Zarnesti, la sanctuarul ursilor cu povesti atat de triste, si trebuie musai sa revenim si cu Ema! E un loc impresionant! Citeste despre weekendul nostru in Zarnesti cand am fost in vizita la ursi.

Intalnirea cu cele mai zambitoare animale din lume: quokka, pe insula Rottnest din Australia de Vest

Inainte sa ii intalnesti cu siguranta nu o sa crezi, dar quokka chiar zambesc mereu. Si le place sa intre in pozele tale. Si ii intalnesti peste tot pe micuta Rottnest Island, in Australia de Vest, langa Perth.

Cautind lenesi printre ramuri dese, in Costa Rica

Am plecat intr-o explorare de doua saptamani prin Costa Rica cu un target clar: sa cautam lenesi! Si i-am gasit din plin, si in jurul plajelor de langa Manuel Antonio, dar si in zonele impadurite de langa falnicul vulcan Arenal.

O saptamana de safari in Tanzania, una din cele mai faine experiente pe care le poti oferi copiilor

De 1 decembrie anul acesta am ales sa mergem in Tanzania, pentru o saptamana de safari cu copiii. O reeditare a aventurii de acum cativa ani, cand am fost la safari in Africa de Sud, ceruta cu insistenta de copii, aproape saptamanal. Citest despre saptamana noastra prin Tanzania cu copiii, la safari.

Mashpilodge, cazati in mijlocul unei paduri intre nori

Printre fluturi colorati, si pasari fara numar, am petrecut doua zile in mijlocul vegetatiei luxuriante ale Rezervatiei Mashpi, un loc magic in Ecuador.

Canguri, pinguini, wallaby si wombati, intalniri haioase in Australia

In aventurile noastre in Australia constant am avut parte de intalniri cu animale din speciile locale. Am vazut pinguini intorcindu-se acasa pe Phillip Island langa Melbourne, dar si in Penguin, Tasmania, canguri si wallaby am vazut peste tot, din zona Sydney pana in Australia de Vest (unde am avut si o intalnire marina faina cu pisici de mare in Hamelin Bay), iar wombati am intalnit pe traseele din jurul Cradle Mountain, Tasmania. Iar koala am zarit in copaci, pe marginea Great Ocean Road, din plin.

Saciova Hills, cu caruta in cautarea mistretilor

Una dintre cele mai faine si inedite experiente pe care le poti avea in Transilvania este la Saciova Hills, in Covasna, unde atractia este rezervatia de mistreti, la care vei ajunge cu o caruta cocheta, peste dealuri si prin paduri.

Crocodilii de sub pod, la marginea drumului in Costa Rica

O priveliste infricosatoare ti se dezvaluie pe un pod in aparenta banal din Costa Rica, in drum spre plajele din Manuel Antonio. Zeci de crocodili gigantici se bronzeaza la soare sub Podul Tarcoles, pe bancuri de nisip, or inoata prin apa raului pe care tocmai il traversezi.

Intalnind flamingo pe plaja in Aruba

De abia asteptam sa intalnim flamingo cei roz in Aruba, a fost una din primele activitati pe care le-am avut cum am aterizat pe insula, in prima din cele 10 zile petrecute acolo. Bonus: insula este plina si de iguane si alte soparle, si in afara de plaja ai amenajate si trasee de drumetii. Este o insula privata, in proprietatea hotelului Renaissance, unul din cele 3 hoteluri kids friendly testate de noi in Aruba.

In cautarea stelutelor de mare in Zanzibar

A fost ultima activitate a zilelor noastre pe plaja in Zanzibar, si a fost highlight-ul excursiei. Copiilor li s-a parut teribil de interesant sa le vada, si sa ajungi la ele, atunci cand marea se retrage, este o aventura in sine.

Intalnire cu iguane verzi intr-un parc din Guayaquil, Ecuador

Se numeste, cum altfel!, Iguana Park, si zeci de iguane mai mici sau mai mari te asteapta sa le vizitezi printre banci si statui. Doamne localnice vand pungulite cu salata, si a fost un deliciu pentru copii sa le hraneasca, usori speriati de alura fioroasa a iguanelor. Guayaquil a fost ultimul nostru stop in periplul de doua saptamani prin Ecuador.

Intalnirea cu testoase in Oman

Pe o plaja in Oman am avut parte, noaptea, de o experienta complet aparte. Am asistat cu imensele testoase de ocean isi depun si ingroapa ouale in nisip. Citeste mai multe despre rezervatia in care am avut parte de aceasta intalnire deosebita, si despre intreaga noastra excursie prin Oman.