>  Rezolutii de calatorii   >  2016 - 4 roadtrips in 4   >  Roadtrip de iarna prin Portugalia cu copiii, iarna la caldura -> Rasfat (si vin, mult vin) in valea raului Douro

Deja trecuti de jumatatea roadtripului nostru de 2 saptamani prin Spania si Portugalia, ploaia, si hotelul perfect la care ne-am cazat cu copiii, ne-au ajutat sa transformam cele 2 zile petrecute in Douro Valley in doua zile de rasfat pur si relaxare totala.

Desi ne-am odihnit, am experimentat masaje la spa si ne-am balacit in exces in piscina hotelului, in acelasi timp profitind de privelistile panoramice oferite la tot pasul de geamurile mari ale conacului care ne gazduia, am facut si cateva activitati, pentru a profita mai bine de frumusetea locului, dar fara sa fim deranjati de ploaie. Poate intr-o zi cu soare vom reveni aici, pentru a explora mai in detaliu regiunea.

Plimbare cu masina pe valea Douro

Intai si intai, am facut un tur cu masina in lungul raului Douro, pentru a admira vitele nesfarsite de vii ce se cocotau pe toate culmile de langa apa.

Tur la o crama din Douro si faimosul vin de Porto

Apoi ne-am oprit la crama recomandata de hotel, Quinta do Tedo, pentru un tur in care am aflat din secretele productiei faimosului vin de Porto, si pentru a degusta cateva soiuri:

Plimbare cu copiii pe malul raului Douro

Iar pe inserat, profitind de o pauza de ploaie, am facut o plimbare pana pe malul raului:

Si am continuat cu o plimbare prin parcul hotelului, pe langa piscina exterioara care cred ca este superba vara, pe sub portocali (de unde am si cules cateva fructe):

Unde ne-am cazat cu copiii in Douro?

Spuneam ca hotelul a contribuit din plin la programul nostru de relaxare. Am stat la primul Six Senses deschis in Europa, de care citisem cu cateva luni inainte, pe cand habar nu aveam ca vom sfarsi la inceputul anului in Portugalia si il vom putea testa. Fiecare colt era perfect decorat, si o oportunitate de poze, Lucas s-a bucurat de leaganele ou de pe etajul cu camera noastra, iar noi adultii am profitat in fiecare seara de wine library, o autoservire de vin din regiune langa restaurant.

Hotelurile din lantul Six Senses sunt faimoase pentru spa-urile lor, si cel din Douro Valley nu face exceptie. Piscina cu apa calduta i-a bucurat pe copii, iar noi adultii am profitat de meniul de masaje la dispozitia noastra.

In ton cu hotelul, si camera pe care am avut-o a fost spectaculoasa, prilej de distractii in plus pentru micul shopaholic, cu o cada incastrata in podea si o scara in spirala care facea legatura intre cele doua nivele ale camerei.

Unde am mancat cu copiii in Valea Douro, Portugalia?

Cam toate mesele le-am mancat in cadrul hotelului nostru, mai putin pranzul de dinainte de plecare, pentru care am traversat raul la un restaurant, Castas e Pratos, recomandat de concierge, situat intr-o gara, dar in acelasi timp cu view la Douro, care nu ne-a dezamagit, nici prin decor, nici cu mancarea servita.

Mai multe poze din hotel Six Senses si din camera noastra:

Valea raului Douro, un stop intr-un roadtrip prin Spania si Portugalia cu copiii

Vezi intreg roadtrip-ul de iarna prin Spania si Portugalia, primul din cele 4 roadtrips in 4 pe care le planuim in 2016:

Harta traseului / Prima zi in Granada / 3 zile pe coasta Algarve (cazati intr-un loft airbnb) / Escala la Cabo da Roca si Palatul Pena / Revelion la manastire in Evora / Arraiolos si Monsaraz / Soare si ploaie in Porto / In casuta (si spa-ul) din padurea Pedras Salgadas / Rasfat (si vin) in valea raului Douro / O noapte la ferma in Serpa / Din nou la ocean, in Cadiz / Un ultim stop, Ronda