>  Calatorii cu copii   >  Cum a fost cu copiii la Hard Rock Hotel in Tenerife

Ei, am asteptat a sasea vizita in Tenerife pentru a intra in spiritul rock, cazindu-ne impreuna cu copiii la Hard Rock Hotel, un hotel cu doua turnuri gigantice, localizat pe aglomerata coasta de sud a insulei.

>> Citeste cum am explorat pe indelete Tenerife prima data
>> Vezi oferte la Hard Rock Hotel Tenerife

Cum sunt camerele la Hard Rock Hotel din Tenerife?

Cand vei face rezervarea vei alege intre silver, gold si platinum, si in functie de aceasta clasificare camera iti va fi mai mare si mai dotata. Noi am avut un junior suite Gold, potrivit pentru o familie cu doi copii deoarece avea o canapea extensibila si astfel am incapu confortabil toti patru.

Decoratiile sunt, evident, in sfera glam si rock, cu perne imblanite, multe oglinzi sau suprafete lucioase, in tonuri de negru si rosu la noi in camera.

Vedeta camerei a fost insa balconul, (cu o balustrada nu tocmai kid-friendly insa, daca vorbim de copii mai mici si mai nazdravani), de unde am avut priveliste de la etajul 12 si inspre mare, si spre piscina-laguna a Hard Rock Hotel, si spre formatiunile muntoase vulcanice ce incep sa se ridice inspre interiorul insulei.

Activitatea preferata a copiilor: piscina si inotul in ea. Sau piscinele de fapt, pentru ca Hard Rock Cafe are mai multe

Chiar langa restaurantul de mic dejun (in stil bufet) sunt doua piscine pentru familii. Una mai adanca, cu apa un pic incalzita, si una pentru copii mici, cu un topogan si tot felul de jocuri de apa. Le-am explorat pe indelete, bineinteles, dar fiind asa aproape de hotel erau destul de aglomerate.

Daca insa treceai de piscina Eden, adults only – doar peste 18 ani aveai voie in ea, si coborai o scara in spirala, ajungeai la laguna, una din cele mai frumoase si mari piscine de hotel posibile.

Laguna, cu margini albe, inconjurata de palmieri, si chiar pe malul marii, e strajuita si de o mica plaja cu nisip galben, in contrast vizual cu plaja naturala neagra, pe care ajungi imediat la mare.

La laguna ne-am petrecut cea mai mare parte a timpului. Fiind departe de hotel, dar si cu dimensiuni generoase, nu era practic niciodata aglomerata, dar si oferea in acelasi timp o priveliste frumoasa celor care alegeau doar sa se relaxeze pe sezlong.

Inainte de pranz ne-am mutat pe plaja de nisip negru si mici pietre. E un mic golf, iar apa este linistita, si cu intrare lejera.

Activitatea mea preferata: apusul pe terasa de la etajul 16

La etajul 16 al cladirii Nirvana, unul din cele doua zgarie nori care compun Hard Rock Hotel, un bar cu priveliste fabuloasa te asteapta. E frumos toata seara, dar la apus sa vezi coasta Tenerife in culori calde, in timp ce muzica buna suna in surdina, e magic.

Noi am prins acolo si petrecerea de Halloween, la pachet cu cativa invitati mai… zombie, si distractia a fost pe cinste.

Unde am mancat in hotel, si ce alte optiuni de petrecere a timpului am mai intalnit

Hard Rock Hotel vine la pachet cu mai multe restaurante: unul mare bufet, dar si mai multe a la carte, la care insa trebuie sa faci rezervare din vreme. In perioada aceasta restaurantul italian era inchis, si puteai opta, pentru cina, pentru restaurantul japonez si Monthauk, un steakhouse (alegerea noastra). La ambele rezervarea se putea face cu doar 5 zile inainte, si fara ea nu puteai obtine masa.

Pentru pranz aveai tot optiunea de bufet, de snack la piscina, sau optiunea a la carte de la Beach Club, la care de asemenea este nevoie de rezervare prealabila.

Copiii aveau posibilitatea de a merge la kids club (noi am ales sa nu), dar si loc de joaca cu multe trasee de catarat langa restaurantul principal.

La fiecare etaj, de fapt la fiecare colt de hotel, puteai admira diferite obiecte care au apartinut artistilor faimosi, actuali sau din trecut, intreg hotelul, ca orice din reteaua Hard Rock, este un adevarat muzeu al istoriei muzicii rock (si nu numai).

Am vizitat si magazinul hotelului: nu se putea sa plecam fara un tricou Hard Rock Tenerife!

Ce poti face cat esti cazat la Hard Rock Hotel Tenerife?

Noi am stat doua nopti la acest hotel cu multa muzica buna, o scurta escala in Tenerife intre insulele El Hierro si La Gomera. Hard Rock Hotel este situat in sudul insulei, si cum am fost intre doua feriboate, o parte din timp ne-am petrecut-o pe plaja din Los Cristianos.

Alte locuri frumoase si usor de ajuns in sud sunt rezervatia naturala San Blas, si vulcanul Montana Roja, pe care le-am explorat cu alte ocazii in Tenerife. Acum am ales sa petrecem ultimele ore inainte de imbarcarea inspre casa pe plaja Tejita, chiar langa Montana Roja, o plaja cu nisip negru si aer boem, preferata si de kite surferi.

Pana la Teide vei face sub o ora de la Hard Rock Hotel, iar la atractiile din nord ajungi in aproape o ora si jumatate: Loro Parque, orasele Puerto de la Cruz si Lago Martianez, Santa Cruz si al sau auditorio frumos, sau coasta frumoasa intre Garachico, Buenavista si Puente Teno.