>  Rezolutii de calatorii   >  2018 - Hai hui prin vecinii Romaniei   >  Hai hui prin vecini: Inca 6 lucruri amuzante de facut cu copiii in Budapesta

Acum 2 ani de ziua lui Lucas faceam o prima escapada cu copiii in capitala Ungariei, 2 zile in care am avut 6 activitati originale si super funny in Budapesta. Si in aceasta primavara am revenit pentru o zi, in drum spre alte destinatii unguresti pe malul Dunarii, ocazie cu care am descoperit alte distractii, sau am revazut, impreuna cu copiii, locuri pe care le vizitasem doar in doi, acum cativa ani.

Continuind numaratoarea din articolul original, ce mai poti face cu copiii in Budapesta:

7. Urca cu copiii in turnul basilicii St Stephan din centrul Budapesta

A treia cea mai mare biserica din Ungaria domina o piata centrala plina de restaurante si baruri, iar noi am avut hotelul fix langa. Cum am ajuns in Budapesta, am lasat valiza, si, cum nu primisem inca cheia de la camera (am aterizat dimineata foarte devreme), si direct sa vizitam St Stephan ne-am dus (cu o scurta escala la Starbucks-ul de langa, pentru re-energizare). Am admirat vitraliile colorate si decoratiunile aurii, si apoi am zarit indicatorul cu „panorama lift” si acolo ne-am infipt. Liftul (plus niste scari dupa) te urca pana deasupra cupolei impozantei biserici, de unde ai o panorama FA-BU-LOASA! Pana si copiii au fost impresionati!

8. Da o tura cu Budapest Eye

Cu mic, cu mare, iubim sa ne invartim cu rotile gigant. Acum doi ani roata mare din Budapesta era in renovari, dar acum am regasit-o, la doi pasi de Basilica St Stephan (de pe acoperisul careia am zarit-o de altfel). Ultima oara ne-am invartit cu roata gigant in Cape Town, inainte de Revelion, asa ca a fost prilej de readucere aminte a acelei vacante fabuloase de 2 saptamani prin Africa de Sud, si de a testa memoria copiilor.

9. Viziteaza cu copiii Bastionul Pescarilor si admira de sus Dunarea, cum imparte in doua Budapesta

Tot sus a fost si a treia noastra destinatie. La Pavilionul pescarilor nu ajunsesem data trecuta cu copiii, dar de data aceasta am facut o prioritate din palatul cu multe turnulete, ce arata a castel Disney, si ofera loc de admirat panoramele din Pest din secolul 19.

10. Urca la un skybar in centrul Budapestei

Fara sa vrem, am avut o tema in aceasta zi in Budapesta cu copiii: orasul de la inaltime. Centrul vechi al orasului are din loc in loc baruri pe acoperisuri de cladiri vechi. Noi am ales dupa amiaza sa ne relaxam un pic la High Note, un sky bar fabulos deasupra hotelului Aria (fabulos si el, de asemenea).

Si imagini din hotelul Aria:

11. Balaceala termala la Szechenyi, cea mai apreciata distractie in Budapesta de catre copiii nostri acvatici

Dupa atatea panorame de sus, am coborat si pe pamant. Mai exact, am intrat in apa. Am ales sa revenim la una din baile termale celebre din Budapesta (la care mai fusesem mai demult in doi). As reveni un weekend la Budapesta doar pentru a lua la rand toate baile termale din oras!

Cam aceasta a fost o zi plina in capitala Ungariei. De acolo am plecat catre Cotul Dunarii, si ale sale orasele romantice, Visegrad si Szentendre, despre care voi povesti intr-un post viitor!