>  Destinatii   >  Europa   >  Austria   >  De Paste cu copiii in Viena

Ruda mai mica a Pietei de Craciun din Viena, Piata de Paste din fata Palatului Schonbrunn, merita vizitata in timpul unei plimbari primavaratice cu copiii prin capitala austriaca.

Oua de Paste de ciocolata peste tot in Viena

In piata din fata Palatului nenumarate casute vand oua de ciocolata, prajituri, jucarii si diferite bauturi colorate. Mesele la care poti sta au scaune in forma de ou, si fix in centru este organizata o zona de jocuri si distractii pentru copii.

Frumoasele parcuri din Viena primavara

In cele cateva zile petrecute in Viena am profitat de vremea frumoasa pentru plimbari prin parcuri si pe malul Dunarii. Primul pe lista noastra a fost parcul Lichtenstein, de care de multa vreme auzisem ca ar adaposti unul dintre cele mai interesante locuri de joaca pentru copii din oras.

In alta zi am mers in StadtPark, preferatul nostru in Viena, la un brunch delicios pe malul apei la restaurantul Meierei, urmat de o ora de catarari si topoganeala la locul de joaca de langa si o plimbare pe aleile cochete din jur.

Promenada pe Donau Insel, pe malul Dunarii

O alta destinatie in premiera in aceasta excursie a fost o promenada pe malul Dunarii in zona Donau Insel (insula pe care se gaseste si turnul de televiziune al orasului). Aici se gaseste si cea mai mare trambulina pe apa, o atractie care nu trebuie ratata daca esti impreuna cu copiii in Viena.

Cand ploua in Viena de Paste, luam la rand muzeele

Vremea nu a fost insa tot timpul insorita, asa ca am avut momente in care am preferat sa atacam muzeele. Am ales preferatele lui Lucas. Am inceput cu Zoom, muzeul copiilor din Museum Quartier (cu greu am gasit sa rezervam un loc – trebuie musai rezervare cu cateva saptamani inainte), dar a meritat din plin, Lucas mereu se distreaza acolo.

Apoi am vizitat Muzeul de Istorie Naturala, unde Lucas a fost foarte impresionat de dinozauri (una din pasiunile varstei de 4 ani), de meteoriti si de informatiile multimedia despre planete, cosmos, sistemul solar, meteoriti.

Ultimul vizitat in aceasta escapada vieneza a fost Muzeul Tehnic, supranumit de Lucas „muzeul butoanelor”, unde am apasat pe fiecare buton in parte, am tras de fiecare maneta, ne-am prefacut ca ne plimbam cu un metrou in marime naturala, am admirat un semafor complet functional si ne-am petrecut o ora in zona mini, la plimbari cu masinuta si jocuri diferite.

Viena de sus, din DonauTurm

Tot la capitolul distractii pe timp de ploaie si vant, am facut si o vizita pana sus in DonauTurm, am admirat Viena de sus si Lucas a apreciat extrem de mult voiajul dus-intors cu liftul, in continuare in topul pasiunilor lui.

Plimbari nocturne cu copiii prin Viena – descoperind distractii ascunse

Nu mereu am mers cu un scop intr-o directie clara. Viena ofera distractii pentru copii la tot pasul. Intr-o seara ne-am intalnit cu un iepure gigantic roz.

Iar in alta plimbare nocturna am descoperit o masinuta ascunsa intr-un gang al unui magazin, masinuta la care apoi am dorit sa revenim de fiecare data.

Intre niste cladiri am descoperit un mini loc de joaca, cu un topogan galben pe care Lucas l-a indragit tare.

Iar in fata la StStephan ne-am cumparat o inghetata de iaurt delicioasa.

Si in final nu am ratat, in ultima seara, o plimbare pe Kartnerstrasse, faimoasa strada pietonala a Vienei, si am admirat vitrinele stralucitoare.