Travelista.ro Exit Reader Mode

Lansare: Matthew Williamson pentru H&M in Varsovia

Data de joi 23 aprilie a fost categoric marcata cu rosu in calendarul fashionistelor din intreaga lume: British-ul Matthew Williamson a lansat prima sa colectie in colaborare cu lantul suedez H&M, intrind intr-un cerc restrans si iconic de designeri care au ales ca astfel sa isi faca {si mai} cunoscute creatiile unui public larg, alaturi de Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, Stella Mccartney, Viktor & Rolf sau Comme des Garcons.

Am ajuns in fata magazinului pe 3 etaje H&M din centrul Varsoviei la aproximativ 9:30 (10 fiind ora deschiderii), si deja o coada de 30 de persoane pazea usile glisante facind planuri de atac asupra unor insuficiente 6 genti plic intr-un albastru tulburator care se zareau prin geamurile magazinului. Te-ai fi asteptat ca in aceste conditii de C-R-I-Z-A financiara, sa fie mai putina lume. Sau daca tinerii, majoritari de altfel, nu isi dau seama de cum trebuie sa iti mentii limita de cheltuieli, persoanele de 50+ de ani sa stie mai bine. Insa in fata mea erau cel putin 5 femei in aceasta categorie de varsta (pe care dupa o discutie scurta, le-am incadrat in categoria Power Sellers pe ebay). Si de-a lungul acestei jumatati de ora, oamenii au continuat sa soseasca. Marea majoritate purtind insemne ale unor victorii trecute, cum ar fi esarfe Comme des Garcons sau trench-uri Roberto Cavalli.

La 10 fara 2 minute (conform ceasului cocotat la 200 metri deasupra solului, pe impunatorul – si comunistul – Palat al Culturii de vizavi, ceas consultat de sute de ori in ultimele minute de oamenii din ce in ce mai nerabdatori de la coada) usile s-au deschis, si m-am lasat purtata de val inauntru magazinului. In goana pentru a ajunge primele la gecutele de piele (care s-au epuizat de altfel primele) sau la gentile pomenite si mai sus, obstacole precum rafturi si manechine au fost total ignorate de femeile din jurul meu.

La 10 si 5 minute, totul se epuizase de pe rafturi. O femeie insfacase 4 genti dintr-un foc si le tinea strans la piept (ulterior un barbat a reusit sa ii smulga totusi una). Altcineva prinsese un vraf de jachete. Iar restul marfurilor fusesera impartite mai mult sau mai putin echilibrat intre toate „combatantele”.

Bilantul final a fost mai mult decat multumitor. Am prins si geanta, in totalitate meritul sotului, care de altfel a avut-o ca unic target. Iar pe dupa amiaza, cand m-am intors in magazin pentru regular shopping, am gasit intr-un colt, un return probabil, geaca de piele, exact in marimea mea. Pe langa aceasta am mai cumparat si sacoul albastru electric, 2 cardigane superbe – in roz si bleu, pandantivul colorat si o curea. Vezi aici poze cu intreaga colectie.

Lansarea de pe 23 aprilie va fi urmata pe 14 mai de o a doua jumatate de colectie, continind costume de baie in aceleasi imprimeuri vesele si colorate, de data aceasta acompaniate si de o serie de haine pentru barbati.