Sus
  >  Destinatii   >  Lansare: Matthew Williamson pentru H&M in Varsovia

Data de joi 23 aprilie a fost categoric marcata cu rosu in calendarul fashionistelor din intreaga lume: British-ul Matthew Williamson a lansat prima sa colectie in colaborare cu lantul suedez H&M, intrind intr-un cerc restrans si iconic de designeri care au ales ca astfel sa isi faca {si mai} cunoscute creatiile unui public larg, alaturi de Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, Stella Mccartney, Viktor & Rolf sau Comme des Garcons.

Am ajuns in fata magazinului pe 3 etaje H&M din centrul Varsoviei la aproximativ 9:30 (10 fiind ora deschiderii), si deja o coada de 30 de persoane pazea usile glisante facind planuri de atac asupra unor insuficiente 6 genti plic intr-un albastru tulburator care se zareau prin geamurile magazinului. Te-ai fi asteptat ca in aceste conditii de C-R-I-Z-A financiara, sa fie mai putina lume. Sau daca tinerii, majoritari de altfel, nu isi dau seama de cum trebuie sa iti mentii limita de cheltuieli, persoanele de 50+ de ani sa stie mai bine. Insa in fata mea erau cel putin 5 femei in aceasta categorie de varsta (pe care dupa o discutie scurta, le-am incadrat in categoria Power Sellers pe ebay). Si de-a lungul acestei jumatati de ora, oamenii au continuat sa soseasca. Marea majoritate purtind insemne ale unor victorii trecute, cum ar fi esarfe Comme des Garcons sau trench-uri Roberto Cavalli.

La 10 fara 2 minute (conform ceasului cocotat la 200 metri deasupra solului, pe impunatorul – si comunistul – Palat al Culturii de vizavi, ceas consultat de sute de ori in ultimele minute de oamenii din ce in ce mai nerabdatori de la coada) usile s-au deschis, si m-am lasat purtata de val inauntru magazinului. In goana pentru a ajunge primele la gecutele de piele (care s-au epuizat de altfel primele) sau la gentile pomenite si mai sus, obstacole precum rafturi si manechine au fost total ignorate de femeile din jurul meu.

La 10 si 5 minute, totul se epuizase de pe rafturi. O femeie insfacase 4 genti dintr-un foc si le tinea strans la piept (ulterior un barbat a reusit sa ii smulga totusi una). Altcineva prinsese un vraf de jachete. Iar restul marfurilor fusesera impartite mai mult sau mai putin echilibrat intre toate „combatantele”.

Bilantul final a fost mai mult decat multumitor. Am prins si geanta, in totalitate meritul sotului, care de altfel a avut-o ca unic target. Iar pe dupa amiaza, cand m-am intors in magazin pentru regular shopping, am gasit intr-un colt, un return probabil, geaca de piele, exact in marimea mea. Pe langa aceasta am mai cumparat si sacoul albastru electric, 2 cardigane superbe – in roz si bleu, pandantivul colorat si o curea. Vezi aici poze cu intreaga colectie.

Lansarea de pe 23 aprilie va fi urmata pe 14 mai de o a doua jumatate de colectie, continind costume de baie in aceleasi imprimeuri vesele si colorate, de data aceasta acompaniate si de o serie de haine pentru barbati.

Acest post poate contine linkuri afiliate. Textul si pozele pot fi preluate doar cu acordul travelista.ro.
Pentru discutii antrenante despre calatorii in familie, te asteptam si pe facebook, in Grupul calatoriilor in familie. Grupul Familiilor Calatoare